środa, 14 grudnia 2011

Nowa Kolekcja Limitowana Essence





 Ehh, zakochałam się od pierwszego wejrzenia w najnowszej kolekcji Essence <3
Najbardziej zainteresowały mnie podwójne lakiery oraz cienie w kremie :)
Cóż, jutro wybieram się do Natury, to sprawdzę czy już u nas jest dostępna, bo z tego co się dowiedziałam, to jeszcze nie wszędzie można ją dostać.
Na pewno coś z niej kupię - także oczekujcie na recenzję! :D

A Wy słyszałyście już o tej kolekcji?
Może macie już coś z niej w swojej kosmetyczce? :)

Pozdrawiam! =^.^=

12 komentarzy:

  1. Ta kolekcja ponoć na razie jest dostępna tylko w SuperPharmie, czego u nas nie ma, Tesco Extra, też nie ma i Douglasie, będę dziś w Tarnovii to sprawdzę czy jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Daj znać jeśli tam będzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam cień w kremie Essence z limitki Ballerina backstage czy jakoś tak i powiem, że totalna beznadzieja, mimo bazy po godzinie, dwóch wygląda okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie słyszałam różne opinie na temat tych cieni i sama chciałam wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie przetestowalam! Byc moze najblizszym czasie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego co wywnioskowałam, czas podbic super pharm <3
    perfumy z 'pompeczką' są przeurocze ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam, ale czekam na jakieś informacje kiedy już wypróbujesz kosmetyki z tej linii :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam smutną wiadomość, otóż byłam u mnie w Naturze i pani powiedziała, że ta kolekcja MOŻE pojawi się przy przyszłej gazetce, czyli po Wigilii, a jak nie, to pewnie dopiero po Nowym Roku... No cóż, może chociaż Douglas się postara i wcześniej ją wprowadzi... :D
    Pozdrawiam! =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie ma sklepów, w których można cos z tej kolekcji dostac a jestem bardzo ciekawa, jak pachną perfumy :) odnośnie Twojego pytania o TAG - pewnie, że mozesz, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Douglasie nie ma ;( w ogóle ta szafa w tarnovii to jakaś tragedia, świeci pustkami i w ogóle.
    A w której Naturze byłaś?

    Sorry, że dopiero teraz piszę, ale kompletnie mi z głowy przez chorobę wypadło :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w tej na Krakowskiej. W ogóle nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie, czy wszystkie te ekspedientki w tych drogeriach nie mają zielonego pojęcia o kosmetykach i o nowościach? xD jeszcze jutro przed pracą kuknę do Natury w Gemini, może tam coś konkretniejszego mi powiedzą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń